Walne Zgromadzenie

Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej w Lipnie działając w oparciu o art.83.2 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 roku o spółdzielniach mieszkaniowych zwołuje Walne Zgromadzenie Spółdzielni Mieszkaniowej w Lipnie, os. Sikorskiego 19, które odbędzie się w dniu 24.05.2025 roku o godzinie 10.00 w sali gimnastycznej Szkoły Podstawowej nr 3.
Na zasadzie art. 83 ust. 11 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 roku o spółdzielniach mieszkaniowych (zwana dalej ustawą) członkowie mają prawo zgłaszać projekty uchwał i żądania, o których mowa w art. 83 ust. 10 ustawy w terminie do 15 dni przed dniem posiedzenia Walnego Zgromadzenia. Projekt uchwały zgłaszanej przez członków spółdzielni musi być poparty przez co najmniej 10 członków.
Materiały dotyczące Walnego Zgromadzenia znajdują się w siedzibie Spółdzielni do wglądu dla wszystkich członków Spółdzielni od dnia 10-05-2025 roku. Informujemy, iż zgodnie z art. 83 ust. 11 ustawy, członek może brać udział w Walnym Zgromadzeniu osobiście lub przez pełnomocnika. Pełnomocnik nie może zastępować więcej niż jednego członka. Pełnomocnictwo powinno być udzielone na piśmie pod rygorem nieważności. Wzór pełnomocnictwa dostępny jest w biurze SM.
Porządek obrad
1. Otwarcie Obrad.
2. Odczytanie listy pełnomocnictw udzielonych przez członków spółdzielni do udziału w Walnym Zgromadzeniu.
3. Wybór Prezydium Walnego Zgromadzenia.
4. Przyjęcie protokołu z Walnego Zgromadzenia z dnia 11-05-2024 roku.
5. Przyjęcie aktualnego porządku obrad.
6. Wybór Komisji:
➢ Mandatowej,
➢ Skrutacyjnej,
➢ Wnioskowej,
7. Podjęcie uchwały w sprawie liczby członków Rady Nadzorczej wybieranych na następną kadencję.
8. Zgłaszanie kandydatów do Rady Nadzorczej na kolejną kadencję i formułowanie listy kandydatów.
9. Omówienie sprawozdań:
➢ Zarządu i przedstawienie zamierzeń Spółdzielni na rok 2025,
➢ Rady Nadzorczej,
➢ Sprawozdania finansowego,
10. Omówienie lustracji inwestycyjnej dotyczącej budowy bloku przy ul. Nieszawskiej 4B przeprowadzonej w dniach od 11.03.2024 r. do dnia 12.04.2024 r.
11. Sprawozdanie Komisji Mandatowej.
12. Dyskusja, zapytania, wnioski wokół sprawozdań.
13. Przeprowadzenie wyborów Rady Nadzorczej Spółdzielni Mieszkaniowej w głosowaniu tajnym.
14. Podjęcie uchwał w sprawach:
➢ zatwierdzenia sprawozdania Zarządu,
➢ zatwierdzenia sprawozdania Rady Nadzorczej,
➢ zatwierdzenia sprawozdania finansowego,
➢ podziału nadwyżki za rok 2024,
➢ udzielenia absolutorium Prezesowi Zarządu,
➢ oznaczenia najwyższej sumy zobowiązań,
15. Podjęcie uchwał dotyczących zgłoszonych przez członków Spółdzielni żądań w trybie art. 83 ust. 10 Ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych o ile takie zostaną wniesione.
16. Podjęcie uchwały w sprawie wyboru członków Rady Nadzorczej.
17. Dyskusja na temat działalności Spółdzielni.
18. Zgłaszanie wniosków i ich odczytanie.
19. Sprawozdanie Komisji Wnioskowej.
20. Zamknięcie obrad.
Najnowsze komentarze