Walne Zgromadzenie

87-600, LIPNO os. Gen. Wł. Sikorskiego 19

Walne Zgromadzenie

             Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej w Lipnie działając w oparciu o art.83.2 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 roku o spółdzielniach mieszkaniowych zwołuje Walne Zgromadzenie Spółdzielni Mieszkaniowej w Lipnie, os. Sikorskiego 19, które odbędzie się w dniu 24.05.2025 roku o godzinie 10.00 w sali gimnastycznej Szkoły Podstawowej nr 3.

Na zasadzie art. 83 ust. 11 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 roku o spółdzielniach mieszkaniowych (zwana dalej ustawą) członkowie mają prawo zgłaszać projekty uchwał i żądania, o których mowa w art. 83 ust. 10 ustawy w terminie do 15 dni przed dniem posiedzenia Walnego Zgromadzenia. Projekt uchwały zgłaszanej przez członków spółdzielni musi być poparty przez co najmniej 10 członków.

Materiały dotyczące Walnego Zgromadzenia znajdują się w siedzibie Spółdzielni do wglądu dla wszystkich członków Spółdzielni od dnia 10-05-2025 roku. Informujemy, iż zgodnie z art. 83 ust. 11 ustawy, członek może brać udział w Walnym Zgromadzeniu osobiście lub przez pełnomocnika. Pełnomocnik nie może zastępować więcej niż jednego członka. Pełnomocnictwo powinno być udzielone na piśmie pod rygorem nieważności. Wzór pełnomocnictwa dostępny jest w biurze SM.

 

Porządek obrad

1. Otwarcie Obrad.

2. Odczytanie listy pełnomocnictw udzielonych przez członków spółdzielni do udziału w Walnym Zgromadzeniu.

3. Wybór Prezydium Walnego Zgromadzenia.

4. Przyjęcie protokołu z Walnego Zgromadzenia z dnia 11-05-2024 roku.

5. Przyjęcie aktualnego porządku obrad.

6. Wybór Komisji:

➢ Mandatowej,

➢ Skrutacyjnej,

➢ Wnioskowej,

7. Podjęcie uchwały w sprawie liczby członków Rady Nadzorczej wybieranych na następną kadencję.

8. Zgłaszanie kandydatów do Rady Nadzorczej na kolejną kadencję i formułowanie listy kandydatów.

9. Omówienie sprawozdań:

➢ Zarządu i przedstawienie zamierzeń Spółdzielni na rok 2025,

➢ Rady Nadzorczej,

➢ Sprawozdania finansowego,

10. Omówienie lustracji inwestycyjnej dotyczącej budowy bloku przy ul. Nieszawskiej 4B przeprowadzonej w dniach od 11.03.2024 r. do dnia 12.04.2024 r.

11. Sprawozdanie Komisji Mandatowej.

12. Dyskusja, zapytania, wnioski wokół sprawozdań.

13. Przeprowadzenie wyborów Rady Nadzorczej Spółdzielni Mieszkaniowej w głosowaniu tajnym.

14. Podjęcie uchwał w sprawach:

➢ zatwierdzenia sprawozdania Zarządu,

➢ zatwierdzenia sprawozdania Rady Nadzorczej,

➢ zatwierdzenia sprawozdania finansowego,

➢ podziału nadwyżki za rok 2024,

➢ udzielenia absolutorium Prezesowi Zarządu,

➢ oznaczenia najwyższej sumy zobowiązań,

15. Podjęcie uchwał dotyczących zgłoszonych przez członków Spółdzielni żądań w trybie art. 83 ust. 10 Ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych o ile takie zostaną wniesione.

16. Podjęcie uchwały w sprawie wyboru członków Rady Nadzorczej.

17. Dyskusja na temat działalności Spółdzielni.

18. Zgłaszanie wniosków i ich odczytanie.

19. Sprawozdanie Komisji Wnioskowej.

20. Zamknięcie obrad.